قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سی سال سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

معرفی شرکت فولاد مرکزی دلاکان

معرفی شرکت فولاد مرکزی دلاکان

فولاد مرکزی دلاکان

معرفی شرکت فولاد مرکزی دلاکان

 

آشنایی با شرکت فولاد مرکزی دلاکان

معرفی شرکت

 

مجموعه فولاد مرکزی دلاکان پیشرو در زمینه ی تهیه و توزیع فولاد، با دانشی عمیق از نیاز مصرف کنندگان و صنعتگران کشور عزیزمان ایران، در سال 1399 تاسیس گردید. پیش تر با نام فولاد مرکزی دلاکان سال های متمادی در خدمت صنعت کشور بوده ایم، اما با ثبت شرکت فولاد مرکزی دلاکان گامی استوار در جهت خدمات بهتر و حرفه ای تر برداشتیم.

سابقه ی کار فولاد مرکزی

 

فولاد مرکزی دلاکان با بیش از سی سال تجربه در صنعت آهن و فولاد کشور و با بینشی مثال زدنی از بازار خرید و فروش آهن آلات، تمامی نیازهای شما عزیزان را به خوبی می شناسد. عرضه ی متریال درخواستی مصرف کنندگان داخلی نیازمند شناخت خوبی از بازار کشور می باشد، که فولاد مرکزی دلاکان به خوبی با آن آشناست.

خط مشی

 

ما سال هاست که در خدمت شرکت ها و مصرف کنندگان داخلی عزیز هستیم و محصولات فولادی بسیاری از تولیدکنندگان کشور را تهیه کرده ایم. هدف اصلی شرکت فولاد مرکزی دلاکان ارائه ی بهترین خدمات در ازای معقولانه ترین قیمت است. در مدت کاری شرکت، همواره برآن بوده ایم تا بهترین کیفیت فولاد را با ارزان ترین قیمت بازار به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

نیروی انسانی

 

یکی از مهم ترین معیارهای پیشرفت هر شرکتی، به کارگیری نیروی انسانی حرفه ای و نحوه ی صحیح مدیریت آن است. پرسنل فولاد مرکزی دلاکان با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای و مدیریت دقیق، خدماتی را ارائه می کند که نظیر آن کمتر دیده می شود. تیم فروش ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی نیازهای شما عزیزان می باشد.

 

 


محصولات شرکت فولاد مرکزی دلاکان

محصولات شرکت فولاد مرکزی دلاکان

فروشگاه شرکت

 

فروشگاه فولاد مرکزی دلاکان در سال های اخیر به یکی از نام آشناترین مراکز تهیه و توزیع انواع آهن آلات و فولادهای آلیاژی و غیرآلیاژی بدل گشته است. فروش انواع میلگرد ، تسمه ، لوله ، ورق ، چهارگوش یا چهارپهلو ، قوطی و پروفیل ، نبشی ، ناودانی و تیرآهن و انواع هاش سبک و هاش سنگین از جمله خدمات ما می باشد.

 

تمامی مقاطع بالا به صورت فولاد ، استیل ، آلومینیوم ، مس و برنج قابل ارائه می باشد. برای اطلاع بیشتر از فروشگاه آهن و فولاد ما دیدن فرمایید.

محصولات وارداتی

 

برخی از محصولات فولادی در کشور ما به دلایل مختلف شرایط تولید ندارند. از این رو شرکت فولاد مرکزی دلاکان برآن شد تا به سبب برطرف کردن نیازهای بازار کشور اقدام به تهیه ی اقلام مورد نیاز شرکت ها کند. فولاد مرکزی از کشورهایی مانند ترکیه ، امارات و چین اقدام به خرید اقلام درخواستی مشتریان عزیز می کند.

در موارد زیر تنها گوشه ای از محصولات وارداتی فولاد دلاکان را مشاهده می کنید :

میلگرد و تسمه فولادی

 

میلگرد استیل

 

ورق فولادی

 

لوله

 

اجناس موجود در انبار

 

بیشتر محصولات مورد نیاز امروز بازار کشور در انبار شرکت فولاد مرکزی دلاکان موجود می باشد. در صورت موجود نبودن هم سفارش تولید و یا واردات آن را دریافت می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت و موجودی متریال مورد نظر خود با کارشناسان فروش فولاد مرکزی تماس حاصل فرمایید.

نحوه ی خرید

 

پیش از خرید ابتدا باید متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر از متریال مورد نظر خود اطمینان ندارید حتماً با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در صورت اطمینان از جنس مورد نظر با بخش فروش تماس حاصل کنید و یا سفارش خود را در واتساپ یا شبکه های اجتماعی ما ارسال فرمایید.

نحوه ی قیمت گذاری

 

شرکت های گوناگونی در زمینه ی توزیع فولاد در کشور فعالیت می کنند. تفاوت عمده ی این شرکت ها در نحوه ی قیمت گذاری آنهاست. فولاد دلاکان با توجه به شرایط اقتصادی کشور همیشه در تلاش بوده تا بهترین قیمت ممکن را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورد. با یکبار خرید متوجه صحت این امر خواهید شد.

نحوه ی ارسال بار

 

پس از خرید شما می توانید به چندین روش مختلف اقلام خود را دریافت نمایید. در صورت نزدیکی مسیر و سبک وزن بودن اقلام می توانید از پیک های شهری مانند الوپیک یا اسنپ استفاده نمایید. در صورت دور بودن مسیر و یا سنگین وزن بودن اقلام خریداری شده از باربری های مطمئن استفاده می گردد.

 

لازم به ذکر است در صورت تمایل می توانید خودتان برای تحویل حضوری به فروشگاه فولاد مرکزی دلاکان مراجعه فرمایید.

خدمات پس از فروش

 

اقلامی که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد از بهترین کیفیت موجود در بازار تهیه گردیده است. به همین سبب فروشگاه فولاد مرکزی دلاکان به شما اطمینان می دهد اقلام تحویلی هر نوع تستی را به خوبی پشت سر می گذارند.

 

 

فولاد مرکزی دلاکان | تماس با شرکت فولاد مرکزی دلاکان

تماس با شرکت فولاد مرکزی دلاکان

مراجعه حضوری

 

شما عزیزان می توانید برای خرید و یا بررسی اجناس پیش از خرید به فروشگاه فولاد مرکزی دلاکان مراجعه فرمایید. فولاد مرکزی واقع در تهران،بزرگراه فتح،روبروی فتح بیست و یکم، بازار فولاد و استیل ایران می باشد.

تماس با فروشگاه

 

در صورت نیاز به دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت و موجودی اقلام درخواستی خود می توانید از راه های گوناگونی با ما در تماس باشید. علاوه بر شماره تلفن های دفتر، شبکه های اجتماعی فولاد مرکزی همواره یکی از پل های رتباطی ما با شما عزیزان بوده است.

 

شماره تماس بخش فروش:

 

02166394671 – 02166394673 – 02166811945 – 02166806300

 

واتساپ

 

982166394671989194760512

 

اینستاگرام

تماس با مدیریت

 

در صورت نیاز به تماس با مدیریت مجموعه می توانید از طریق اپلیکیشن واتساپ با شماره ی زیر در تماس باشید.

 

واتساپ مدیریت فولاد مرکزی دلاکان

 

989123032796

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.